niedziela, 19 lipca 2015

Tangle Teezer mój sposób na bezbolesne roczesanie włosów

 
 
Szczotka Tangle Teezer - ostatnio wielki hit który postanowiłam przetestować . Moje włosy są gęste , grube , sięgają pasa i po ich umyciu mam duży problem z ich rozczesaniem , dlatego postanowiłam spróbować . Szczotka Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.



Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień. Dzięki tej szczotce nie mam żadnego problemu z rozczesywaniem mokrych jak i suchych włosów , poza tym nie wypadają mi tak jak przy rozczesywaniu innymi szczotkami .


Dla mnie ma tylko dwa minusy , przy tak długich jak moje włosy dużo lepsza była by wersja z rączką , a ząbki szczotki mogłyby być dłuższe ponieważ przy gęstych włosach leiej by się sprawdziły . Generalnie polecam kupiłam ją na stronie ekobieca cena 29 zł ( w promocji )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz