sobota, 18 lipca 2015

PUBLIKACJA MAKIJAŻY W MAGAZYNIE E - MAKEUPOWNIA

Cześć chciałabym podzielić się z wami czymś z czego jestem ogromnie dumna :) moje propozycje makijaży zostały wybrane i opublikowane w magazynie e- makeupownia ( http://e-makeupownia.pl/ ). W majowym wydaniu ukazały się aż 3 moje makijaże . Dwa w temacie wiosny i jeden w tematyce ślubnej. Makijaż oraz zdjęcia wykonałam sama .

Pierwszą propozycją był makijaż wiosenny który zatytułowałam Lazurowy czar . Jest to makijaż w błękitach , wykonałam go mixem cieni z różnych palet Sleek . Uwielbiam te cienie za trwałość, jakość, pigmentacje i cenę . Cienie nałożyłam na bazę Urban decay która według mnie jest jedną z najlepszych dostępnych na rynku . Eyeliner którego użyłam to Maybelline żelowy , tusz Max Factor 2000 kalorii i rzesy z firmy Ardell.




                                             A tak prezentuje się makijaż w całości


 
 
 
Drugi makijaż również był w tematyce wiosna , nazwałam go Letni zachód słońca ponieważ właśnie w kolorach zachodzącego słońca został wykonany . Oczywiście po raz kolejny wykorzystałam palety Sleek oraz ulubioną bazę , eyeliner , tusz i rzęsy które wymieniłam powyżej .
 
 
Tak wygląda makijaż na zdjęciu portretowym
 
 
 
I trzeci makijaż to propozycja ślubna. Klasyczny ,delikatny makijaż praktycznie dla każdego typu urody , po raz kolejny zestaw Sleek, Urban Decay, Maybelline , Max Factor i Ardell
 
 
 
Makijaż w całej okazałości :)
 
 
Mam nadzieję że makijaże przypadną wam do gustu a ja już mogę zdradzić że po raz kolejny moje makijaże zostaną opublikowane w czerwcowo- lipcowym wydaniu magazynu e - makeupownia za co bardzo dziękuję redakcji oraz redaktor naczelnej Pani Ewelinie Zych . Dla zainteresowanych wrzucam link do magazynu http://e-makeupownia.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz