wtorek, 21 lipca 2015

KLASYCZNY WIECZOROWY MAKIJAŻ

Cześć kochani dziś przedstawiam wam propozycje makijażu wieczorowego , postawiłam na brązy i beż a do tego czarna kreska eyelinerem zakończona w wewnętrznym kąciku do szpica . Do makijażu użyłam : cienie z różnych palet +Sleek MakeUP , cienie z palety 100 kolorów  +Makeup Revolution Polska  , pojedynczy cień brzoskwiniowy perłowy +Glazel Visage  , eyeliner w żelu +Maybelline Polska  , rzęsy wytuszowałam tuszem +MAX FACTOR  2000 kalorii , brwi podkreśliłam grafitowym cieniem +INGLOT  , a cały makijaż wykonałam pędzlami +ZoevaCosmetics  kupionymi w sklepie internetowym +ekobiecapl Drogeria



                                              A tak makijaż prezentuje się w całości .



 
 
Mam nadzieję że makijaż się wam podoba , zapraszam również na mój fanpage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz