poniedziałek, 20 lipca 2015

MAKIJAŻE INSPIROWANE

Cześć dziś chciałabym pokazać wam że inspiracją do stworzenia makijażu może być absolutnie wszystko kwiaty , owoce , zwierzęta . Przedstawiam wam kilka makijaży które stworzyłam jakiś czas temu.

 
 
 
 

Pierwszy makijaż to inspiracja kwiatowa czyli moja ulubiona , do wykonania makijażu użyłam cieni Sleek z kilku różnych palet .




Kolejna kwiatowa propozycja . I tym razem stworzyłam ją z moimi niezastąpionymi cieniami +Sleek MakeUP


                                      

                 Taki oto piękny bukiet dostałam i oczywiście od razu coś zmalowałam :)


Ten makijaż inspirowany był bukietem ślubnym i myślę że mógłby być propozycją makijażu ślubnego . Tym razem oprócz cieni +Sleek MakeUP użyłam również cieni +INGLOT


Mam nadzieję że podobają się wam moje inspiracje , a może i was zainspirują do zmalowania czegoś pięknego. Jeśli chcecie mogę zrobić makijaż na wasze życzenie , podeślijcie zdjęcia rzeczy którymi można się zainspirować a ja spróbuje zrobić taki makijaż . Zapraszam również na mój fanpage https://www.facebook.com/agaleszkomakeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz