niedziela, 19 lipca 2015

MAKIJAŻ KROK PO KROKU - INSPRACJA SMOCZYM OWOCEM



Cześć ostatnio zostałam poproszona na moim fanpage o zrobienie makijażu krok po kroku , a więc mówicie macie :)  ale tym razem  chciałam postawić na coś innego , coś inspirowanego . Widziałam już kilka propozycji makijaży inspirowanych właśnie tym owocem i postanowiłam że zrobie właśnie taki makijaż w wersji step by step . Makijaż wykonany jest głownie paletą Sleek Rio Rio i cieniami Glazel .




1 Na powiekę nałożyłam białą kredkę NYX jumbo milk która posłuży mi jako baza pod cienie .



2 Na załamanie powieki nałożyłam różowy matowy cień   Sleek rio rio  +Sleek MakeUP   który roztarłam perłowym cienieniem w kolorze brzoskwini Glazel



3 Nastepnie na ruchomą część powieki nałożyłam perłowy biały cień +Sleek MakeUP a na dolną powiekę limonkowy cień który przyciemniłam zielonym cieniem z innej palety cieni sleek .


 
 
4 Czarnym żelowym eyelinerem +Maybelline UK  namalowałam kreskę wzdłuż linii rzęs na górnej powiece oraz na linii wodnej .



5 Na koniec czarnym eyelinerem +Maybelline UK i za pomocą pędzla zoeva namalowałam charakterystyczne kropki , wytuszowałam rzęsy tuszem lovely pump up i przykleiłam pasek sztucznych rzęs +Ardell Lashes

 
mam nadzieję że makijaż się wam podoba :) zapraszam również na mój fanpage https://www.facebook.com/agaleszkomakeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz