sobota, 18 lipca 2015

KULTOWA BAZA URBAN DECAY


URBAN DECAY jedna z najbardziej znanych marek na świecie . Ja postanowiłam spróbować ich bazy pod cienie i jest to najlpeszy produkt jaki kiedykolwiek miałam .

  Po pierwsze to aż niewiarygodne jak rewelacyjnie cienie rozcierają się na tej bazie. Po drugie nie rolują się , nie zbierają w załamaniu powieki.
Po trzecie cienie trzymają się cały dzień bez naruszenia , malując się o 6 rano , o godzinie 22 cienie wyglądają tak jakbym je przed chwilą nałożyła, gdybym nie zmywała makijażu to pewnie jeszcze przez 3 kolejne dni tak by wyglądały
Po czwarte baza pięknie podbija kolory
Po piąte jest MEGA WYDAJNA wystarczy dosłownie maluteńka kropeczka by pokryć całą powiekę . Taka tubka wystarczy na kilka miesięcy ( słyszałam od kilku osób że wystarcza na rok . Dostępne są 4 kolory baz. Podsumowując nie kupie już żadnej innej bazy dla mnie to hit bezapelacyjny , rewelacyja baza którą polecam każdemu jest droga ale jest tak wydajna że ta cena automatycznie staje się nie duża . Bazę jak i inne produkty marki Urban Decay kupicie w Sephora , cena : 90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz