sobota, 18 lipca 2015

PODKŁAD INGLOT HD

Podkład do twarzy Inglot HD Perfect Coverup - łatwo dopasowuje się do odcienia skóry maskując przebarwienia i drobne niedoskonałości. Daje naturalny efekt wygładzonej i zmatowionej skóry chociaż muszę przyznać że jeśli chodzi o długość matownienia to zdecydownie u mnie przegrywa z Revlon colorstay .
 
 
 
 
 
 
 
 Podkład inglota na mojej cerze wymaga poprawy już po 2 godzinach , ale to jego jedyny minus. Wzb...ogacony ekstraktem z białej trufli utrzymuje odpowiednie nawilżenie.
Produkt hipoalergiczny, polecany również do skóry wrażliwej. Nowe opakowanie typu airless o pojemności 35 ml umożliwia łatwe dozowanie produktu do ostatniej kropli. Świetnie sprawdził mi się natomiast na klientkach nawet z suchą skórą . Kolory są dość ciemne więc trzeba uwarzać przy zamawianiu , ja mam najjaśniejszy odcień 71 , kupiłam na stronie Inglot za 79 zł w gratisie dostałam próbkę bazy matującej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz