niedziela, 19 lipca 2015

BRUSHEGG CZYLI PRZYJEMNE I SZYBKIE MYCIE PĘDZLI

BRUSHEGG - jajko do mycia pędzli gadzet który spowodował że polubiłam mycie pędzli oraz skrócił czas tego zabiegu o połowę jestem zachwycona tym małym gadżetem a jakże pomocnym.
 
 
 
 
 Pędzle z pomocą tej tarki - jajka myje się błyskawicznie . Działa to w ten sposób że na pedzel nakładamy detergent ( mydełko biały jeleń , specjalne szampony do pędzli ) następnie na zasadzie ...tarki pocieramy pedzelkiem , wszystko pięknie , dokładnie i szybko się domywa . Bardzo polecam ja już zamówiłam kolejne tym razem miętowe jajeczko kupiłam na Ebay uk za 1 funta przesyłka gratis czyli za 5 zł coś co umili , usprawni i przyspieszy mycie pędzli , jeszcze raz bardzo polecam link do sprzedającego u którego kupiłam jajo http://www.ebay.co.uk/itm/301502044590?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=600464507715&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz