czwartek, 21 stycznia 2016

Venus recenzja kosmetyków

Tyle oto dobroci otrzymałam od firmy Venus na spotkaniu blogerek . Muszę przyznać że każda z blogerek otrzymała dosyć "bogatą " paczkę przeróżnych produktów , wszystko pięknie zapakowane .


 
W paczce znalazł się miedzy innymi taki zestaw balsam do ciała i krem do twarzy
 
 
kolejny balsam do ciała :) tego nigdy za wiele , nawilżanie skóry jest bardzo ważne od zewnątrz jak i od wewnątrz pamiętajcie o tym 
 
 
a tu kolejny balsam ale taki jakiego jeszcze nie miałam , czyli balsam pod prysznic który używamy na umyte ciało , po czym spłukujemy go dla mnie rewelacja zimą kiedy zaraz po kąpieli chce szybko wskoczyć w ciepłą piżamkę i czasami nie chce mi się balsamować skóry , myślę że to będzie rozwiązanie na mojego lenia :P
 
 
A tu produkty do pielęgnacji stóp i paznokci  , te produkty zostawię sobie na lato
 
 
 
 

 
Bardzo dziękuje firmie Venus za świetny prezent świąteczny , tyle różnych produktów które z chęcią wypróbuję
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz