środa, 20 stycznia 2016

Farmona - hit kosmetyczny na objętość włosów

Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków które otrzymałam od firmy Farmona . Firmę Farmona znam już od dawna a ich produkty nie są mi obce , jak zapewne wiecie jestem ogromną fanką serii Tutti Frutti czyli masło do ciała , balsamy , peelingi , olejki do kąpieli . Są to przepiękne owocowe zapachy , bardzo intensywne , świeże , cudownie nawilżają ciało ahhh no po prostu uwielbiam . W prezencie od Farmony otrzymałam kilka produktów które oprócz jednego już wcześniej znałam , używałam i bardzo je lubię . Tak prezentuje się całość




 Kiedy na spotkaniu blogerek otrzymałam paczkę od Farmony pierwsze co w oczy rzuciło mi się masło do ciała z serii tutti frutti dla mnie prezent trafiony po prostu w 10 :) cudowny zapach , rewelacyjne nawilżenie skóry , szeroka gama zapachów i śmiesznie niska cena jak za tak dobrą jakość .

 
Kolejnym upominkiem są próbki balsamu do ciała który podobnie jak masło pięknie pachnie i nawilża ciało .
 
 
następny produkt to krem do twarzy na dzień i noc do bardzo suchej skóry twarzy z olejkiem argonowym , używam go na noc żeby odpowiednio nawilżyć skórę która w zimie jest troszkę w gorszej kondycji
 
 
A teraz pora na produkt +Farmona  którego wcześniej nie znałam , spray dodający objętość włosom , można go używać na suche i mokre włosy . Muszę powiedzieć że jakoś mało entuzjastycznie podeszłam do tego produktu nie wiedzieć czemu , ale kiedy go użyłam po raz pierwszy od razu zmieniłam zdanie . Ten produkt naprawdę działa , nie skleja włosów co dla mnie jest bardzo ważne , jest bardzo delikatny a co najważniejsze dodaje objętości i unosi włosy .
 
 
 
Ten produkt znajdzie się z pewnością wśród moich hitów, polecam go serdecznie i na pewno spróbuje jeszcze innych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów , następny w kolejności będzie spray termoochronny który już dawno chciałam sobie kupić .
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz