czwartek, 21 stycznia 2016

Cztery Pory Roku pielęgnacja paznokci i super gadżety

Cztery Pory Roku to firma która do tej pory była mi głównie znana z kremów do rąk które można kupić praktycznie wszędzie (ps. albo ja mam takie wrażenie że widzę je wszędzie :P) . W każdym razie otrzymałam do przetestowania od tejże marki sporo produktów z czego się bardzo cieszę .

 
do fajnych gadżetów które otrzymałam na pewno należy zmywacz do paznokci oraz odżywka , w środku pojemniczka znajduje się gąbeczka w którą zamaczamy palec i w ten sposób albo zmywamy lakier albo aplikujemy odżywkę
 

 
kolejnym produktem jest balsam do ciała w poręcznej tubie
 
 
serum do rąk i paznokci
 
 
odżywka do rzęsy którą właśnie testuję myślę ze za jakiś miesiąc będę mogła wypowiedzieć się o pierwszych efektach
 
 
i ostatnia rzecz bardzo przydatna zwłaszcza teraz kiedy intensywniej zajmuje się stylizacją paznokci czyli żel do usuwania skórek
 
 
 
Bardzo dziękuje firmie Cztery Pory Roku za miłe upominki
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz