poniedziałek, 18 stycznia 2016

Recenzja świecy od Party Lite

 Cześć dziś pierwsza recenzja jednego z groma upominków świątecznego spotkania blogerek .
Świeca , z której się bardzo ucieszyłam , ponieważ jestem ogromną fanka palenia świec zwłaszcza zimową porą .








Świeca którą otrzymałam od firmy +PartyLite robi duże wrażenie wizerunkowo , jest bardzo duża , pięknie zapakowana , posiada metalową przykrywkę , dwa knoty co nie często się zdarza .



Zapach jaki otrzymałam to gruszka w karmelu , jest to zapach typowo zimowy , bardzo delikatny szczerze powiedziawszy to dla mnie trochę za delikatny no chyba że palimy świeczkę w bardzo małym pomieszczeniu  .Świeca spala się równomiernie dzięki czemu po całkowitym wypaleniu będziemy mogli wykorzystać słoiczek bez konieczności skrobania wosku ze ścianek .  Koszt tej świeczki to 109 zł według nie intensywność zapachu nieadekwatna do ceny . Oczywiście firma +PartyLite oferuje całą gamę świec więc myślę że warto zajrzeć na ich stronę .



3 komentarze:

  1. Mi się "trafiła" ta ciemniejsza wersja i jest to dość mocny zapach - czuć go praktycznie w całym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh szczesciara :) moja praktycznie wogole nie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh szczesciara :) moja praktycznie wogole nie pachnie

    OdpowiedzUsuń