poniedziałek, 18 stycznia 2016

Recenzja koszmetyków Bell

Kolejna recenzja tym razem podkładu oraz lakieru do paznokci firmy Bell . Jak większość z was wie kosmetyki Bell możemy od pewnego czasu kupić przy okazji zakupów spożywczych :) Biedronka ma w swoich sklepach szafy z kosmetykami Bell .

Zacznijmy od lakieru kolor jaki otrzymałam to delikatny beż , lakier ma dość dobre krycie jak na tak jasny kolor ( zapomniałam pomalować na wzorniku paznokcia ale zrobię to jak najszybciej i wstawię zdjęcie żebyście mogły zobaczyć jak się prezentuje )



 
kolejnym produktem od Bell jest matujący podkład do twarzy w kolorze 1 . Na twarzy daje satynowy lekko połyskujący efekt natomiast po przypudrowaniu skóra staje się w pełni matowa. Podkład ma bardzo przyjemną kremową konsystencje i przyjemny zapach . Jest raczej średnio kryjący . Niestety kolor który dostałam pomimo że teoretycznie jest najjaśniejszy dla mnie okazał się trochę  za ciemny i niestety po pewnym czasie z beżowego odcienia zrobił się lekko pomarańczowy, dlatego pokaże wam po prostu na ręce jak prezentuje się poza tubką :) testowałam go w domowych warunkach i muszę przyznać że jeżeli chodzi o matowy efekt to utrzymuje się zaskakująco długo , gdyby kolor był bardziej dopasowany myślę że bardzo polubiłabym się z tym podkładem   
 

 
Generalnie jeśli chodzi o lakier oceniam go 7/10 a podkład hmmm tu mam problem ponieważ gdyby kolor był jaśniejszy i nie zmieniał tonu z beżu na pomarańcz oceniłabym na 7/10 może nawet 8/10 natomiast przez ten nietrafiony kolor moja ocena znacznie spada ... co nie zmienia faktu że nadal pozostanę fanką firmy Bell zwłaszcza serii dla alergików która jest zbawieniem dla bardzo wrażliwych oczu mojej mamy
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz