sobota, 14 maja 2016

Rewelacyjnie matowa i długotrwała pomadka czyli nowość na rynku od Golden Rose

Witam dziś post o nowości na rynku , która stała się ogromnym hitem , oczywiście nie była bym sobą gdybym nie zakupiła i przetestowała tego hitu wśród makijażystek .  Oczywiście chodzi o Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie - +Golden Rose Sp. z o.o. 



 
opis producenta
 
Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
 
 
 Moja opinia
 
Po pierwsze w 100 % zgadzam się z opinią producenta ,  a po drugie - UWIELBIAM JE pierwszy raz ktoś pomyślał i zrobił szminki w tak różnorodnych kolorach !!! mamy brzoskwinie , mamy wrzos , mamy bordo , mamy beż , mamy siny kolor i tradycyjne czerwienie i róże . Oczywiście są inne jeszcze inne firmy które mają dobre jakościowo matowe pomadki ale albo są dosyć drogie i trudno dostępne w Polsce albo mają kosmiczne koszty wysyłki lub ich kolorówka niby zaczynająca się od kolorów nude zwykle na ustach wygląda na róż . Ja szukałam czegoś co będzie mieć zimne kolory , będzie w odcieniach prawdziwego nude a nie tylko z nazwy i pięknej typowej brzoskwini to wszystko znalazłam w +Golden Rose Sp. z o.o. .
Zdecydowałam się na początek (bo rzecz oczywista że moja kolekcja powiększy się do wszystkich 12 kolorów ) na 3 kolory 01 , 03 i 10 . Pomadki po nałożeniu leciutko błyszczą się należy chwilę odczekać aby pomadka zmieniła się na pełny mat i słowo pełny to nie przypadek one naprawdę są mega matowe . Trwałość tu też oceniam prawie najwyższą notą czyli na 9/10 przy nie objadaniu się cały dzień trzymają się bez zarzutu ale jeśli jemy powiedzmy 5 posiłków dziennie plus napój to trzeba zrobić lekka poprawkę na ustach . Cena jak za tą jakość niska tylko 19,90 zł
Pomadki można kupić stacjonarnie aczkolwiek są tak rewelacyjne że  wyprzedają się jak świeże bułeczki i ciężko pełną kolorówkę . Ja swoje trio kupiłam po prostu na stronie +Golden Rose Sp. z o.o. 
 
 
oto link do sklepu :
 
 
 
prezentacja pomadek ( zdjęcia nie są obrobione , kolory są takie same w realu )
 
NR 01 przecudna brzoskwinia , po zastygnięciu daje piękny jasny kolor
 
 
NR 03 przepiękny chłodny , zgaszony róż trochę jakby pomieszany z brązem
 
 
NR 10 siny mega chłodny kolor , trochę beżu trochę szarego ciężko określić ale cudny , często używam go jako bazy aby ochłodzić inny bardziej jaskrawy czy intensywny kolor
 
 
 

Tak prezentują się 3 kolory tych cudnych pomadek które posiadam praktycznie odkąd pojawiły się na rynku , zamówiłam je na drugi dzień po premierze :) oczywiście kolekcja poszerzy się w najbliższym czasie . Podsumowując z czystym sumieniem polecam te bardzo matowe , długotrwałe szminki , świetnie sprawdzą się na ślubach ale nie tylko .
Bardzo polecam i zapraszam do śledzenia mojego bloga oraz fanpage na facebook

https://www.facebook.com/agaleszkomakeup/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz