niedziela, 17 kwietnia 2016

HIT MEGA MATOWE TRAWŁE POMADKI

Witam was kochani dawno mnie tutaj nie było za to wracam z podwojoną siłą , mam przygotowanych dużo nowości które okazały się hitami i będę się z wami dzielić recenzjami tutaj na blogu jak i na facebooku .
Pierwszym i chyba jednym z większych hitów są produkty których generalnie jestem przeciwniczką , zwłaszcza jeśli chodzi o pielęgnacje . Tutaj moje zdanie pozostanie niezmienione  i nigdy nie zdecyduje się  zakupy produktów z tych stron  . Już tłumacze o co chodzi . Pewnie większość z was zna słynny chiński odpowiednik allegro , Ebay czyli Aliexpress można tam kupić dosłownie wszystko ale to wszystko z każdej możliwej dziedziny , ceny produktów zaczynają się od 1 centa !!!!!!! tak tak to tak zwane "cebule " :) Każdy wie  że co najmniej 70 % naszego i jak i światowego rynku zalewają rzeczy z Chin , gdzie nie popatrzymy czy to garnek czy to map3 czy to majtki czy ciuchy z znanych sieciówek czy innych bardzo znanych marek często bardzo drogich wszędzie widnieje napis MADE IN CHINA . Każdy z nas ma co najmniej kilka rzeczy z Chin. Co za tym idzie aliexpress jest świetną alternatywą żeby kupić ciekawe , przydatne , mniej przydatne , gadżeciarskie czy jakiekolwiek inne rzeczy na niską cenę . Sama zamówiłam już klika rzeczy i muszę przyznać że po pierwsze jestem mega zadowolona a dwa to bardzo wciąga i jeśli raz się cos kupi potem idzie to jak fala ...:) Jest jednak dział na aliexpress który mnie kompletnie nie interesuje i omijam go szerokim łukiem a mianowicie kosmetyki coś co jest mi bardzo bliskie . Uważam że kosmetyki z niepewnego źródła , z nie do końca określonym składem nie powinno się pod żadnym pozorem używać , już nie wspominając o ilości podróbek jakie można kupić na stronie  które ni jak mają się do oryginału np. Mac , The Balm , Benefit itd.   A jeszcze gorsze i dla mnie szczytem chamstwa i oszustwa najwyższego poziomu są dziewczyny które kupują niby oryginały na ali po czym sprzedają na różnych grupach na fb  w promocyjnych cenach dużo wyższych niż kupiły na aliexpress . Wracając do tematu głównego postu stało się i po bardzo pozytywnych recenzjach skusiłam się na matowe błyszczyki które uznałam że są tak tanie że zamówie tylko po to żeby zobaczyć na żywo ewentualnie maźnąć na ręce . Po paru tygodniach otrzymałam przesyłkę z pomadkami , oczywiście bardzo sceptycznie nastawiona , zaczęłam oglądać wnikliwie opakowanie, potem środek . Test na ręce muszę to szczerze przyznać bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i skusił o przetestowanie na ustach  . Po nałożeniu koloru odczekałam kilka godzin po czym zmyłam z ust , chciałam sprawdzić czy pomadka będzie uczulać albo powodować inne reakcje , ale nic takiego się nie stało .
Może żeby już nie rozpisywać się za długo podsumuje moje wrażenia jakże pozytywne pomadki kosztowały około 5 zł za sztukę , mają wygodny aplikator , po nałożeniu pomadka lekko błyszczy ale po paru sekundach staje się extremalnie matowa , jest to mat nad matami nie ma nic bardziej matowego jak te błyszczyki ale jest haczyk trzeba je szybko ładnie  i dokładnie rozprowadzić w innym przypadku pomadka szybko zastygnie zrobi się matowa i będą widoczne smugi . Kolejnym mega plusem jest trwałość szminka zastyga jak beton i pijąc np. napój absolutnie nie zostawia śladu na szklance , nie ściera się . Zmywanie szminki no to nie lada zadanie , trzeba wręcz trzeć usta żeby pozbyć się koloru tak bardzo zastyga na ustach . Pigmentacja też jest bardzo dobra , wystarczy jedna warstwa do uzyskania idealnego koloru
Podsumowując jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z pomadek , jest to mat idealny wręcz betonowy :)
Natomiast bardzo ale to bardzo ważna informacja z tego co wiem nie każdy sprzedawca ma podobną jakość tych szminek jednym trafiają się takie jak moje innym trafia się bubel więc trzeba wybierać aukcje z pozytywnymi opiniami i najlepiej zdjęciami. Druga sprawa to ze każdy reaguje inaczej , tak jak wspomniałam są to szminki z niewiadomym składem , mogą uczulać , powodować różne reakcje wiec używacie ich na własne ryzyko ! lepiej zrobić wcześniej próbę na ręce. Ja wykorzystam je tylko na sobie głownie przy tutorialach makijaży i tego typu .
A teraz prezentacja :)

 
NR 18
 

 
NR 03
 

 
NR 14
 

 
NR 13
 

 
NR 15
 

 
NR 12
 

 
 
Tak prezentują się chińskie matowe długotrwałe błyszczyki mam nadzieje że recenzja spodobała się wam :)  

4 komentarze:

  1. Mam podobne zdanie na temat chińskiej kolorówki i pielęgnacji. Chociaż przekonałam się do czarnej maski i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Przetestowałam też szminkę peel-off ale z tego miłości nie było. Może skuszę się na którąś z tych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska tez mnie kusi bo ma pozytywnie opinie i nie słyszałam o skutkach ubocznych aczkolwiek to produkt o nie znanym składzie i waham się cały czas

      Usuń
  2. Lubie kupowac na aliexspress, głownie wybieram jakieś akcesoria do paznokci czy też inne drobiazgi, ale ostatnio tez skusiłam sie na te pomadki, czekam właśnie na przesylke mam nadzieje ze dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będziesz zadowolona z tych pomadek :) tylko trzeba z nimi ostrożnie bo opinie mają i pozytywne i negatywne wiec warto zrobić test uczuleniowy

      Usuń