poniedziałek, 23 listopada 2015

Glazel w roli głównej czyli kolorowy makijaż z paletą sygnowaną moim imieniem

hej dziś przychodzę do was z makijażem  w dość żywych kolorach jak na te porę roku , ale w sieci jest już tyle makijaży jesiennych że postanowiłam zrobić coś barwnego :)
Makijaż w całości wykonałam kosmetykami firmy Glazel w roli głównej z paletka sygnowaną moim imieniem która dostałam od firmy Glazel .
Kosmetyki firmy +Glazel Visage  pokochałam od pierwszego użycia i bardzo polecam każdemu  , jakość i pigmentacja na najwyższym poziomie .




 
 
 
paleta prezentuje się tak :)
 
 
 
 
 
 
 
A tak prezentują się wszystkie perełki które otrzymałam od firmy +Glazel Visage 
 
 
 
Przypominam i serdecznie zapraszam wszystkich na mój  fanpage na facebooku
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz