piątek, 14 sierpnia 2015

MAKIJAŻ INSPIROWANY RIHANNĄ

Kochani dla mnie inspiracją może być wszystko , dziś przypadkowo natrafiłam na jeden z teledysków Rihanny od razu zwróciłam uwagę na eksplozję kolorów jaka w nim panuje :) moja wena nie dawała mi spokoju więc musiałam coś zmalować :)


Tak jak pisałam makijaż jest inspiracją a nie skopiowanym kropka w kropkę makijażem , chciałam żeby moja wersja nadawała się na " wyjście " i była maxymalnie zbliżona do makijażu który można zrobić na co dzień :) wrzucam jeszcze zdjęcia z moja naturalna tęczówką 





Do makijażu użyłam : cienie +Sleek.ly , +Makeup Revolution Polska bazy pod cienie +Urban Decay  podkład +L'Oréal true match  pędzli +ZoevaCosmetics  +Hakuro Professional zapraszam was serdecznie na mój fanpage https://www.facebook.com/agaleszkomakeup

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz